tisdag 10 maj 2011

Underbara försommardag!

Vilken underbar dag det har varit idag! Och i god väns lag :) Jag började dagen med en härlig morgonpromenad. Fick i mig en smarrig frulle, två ägg och havregrynsgröt, min ständiga. Sen en dusch, inte lukta usch ;) sen avfärd mot Blackeberg till min goda vän Emilia och hennes lille plutt skrutt Elias. Vi tog våra vagnar och promenixa till Vällingby. Skulle ta massa fina kort var min tanke men glömde totalt bort kameran i väskan.. Var iaf ute efter en kepa till Bellisen och lite kläder, mest brallor. Upptäckte att hon endast har en body imorn i strl 80. Hittade massa fint. Måste ju säga att de är fan så mycket bättre i Bromma blocks alltså. Men men, som sagt, hittade en del fint och herremingud va underbart skönt det var att få shoppa lite! Jag känner mig så tillfredställd! Det var sjukt länge sen jag shoppade något överhuvudtaget. Även om det inte var till mig så känns det unerbart! Gick dock förbi ett par flipflops som jag råkade köpa till mig själv. Men va fan, 99:-, det var ju nästan gratis! Hittade en boll till barnet också inne på Hemköp, 22:50:-, precis vad jag tycker att en boll ska kosta. Har velat haft en till Isabella sen vi hängde på öppna då hon uppskattade bollarna där väldigt mycket. Nu har inte bara Isabella roligt utan hela familjen skit kul med en enkel liten boll. Fantastiskt! Och shoppingens resultat Älsklingen i sin nya kepa :) Nöjd och glad som jag nu är ska jag kanske ta mig nåt att äta, går ju inte att somna hungrig, borsta gaddarna och sen off to dreamland. Sov gott alla fina! Tack min Empo för en underbart härlig dag! Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar