torsdag 19 maj 2011

Mys

Ligger i sängen med en sovandes älskling mini brevid mig. De är så skönt dom dagar man kan lägga sig med henne och mysa när hon ska sova på em. Finns det nåt bättre än att titta på sitt barn när den ligger och sover?? Jag skulle kunna stirra i timmar utan att tröttna en ända gång. Jag fylls med så mycket kärlek så jag tror på riktigt jag ska spricka! Hon är så jävla söt när hon sover också, har så mycket bilder på henne sovandes så jag skulle lätt kunna fylla ett album med bara sov bilder. Jaja, nog om Bellisen för nu.. Åkte iväg direkt efter frulle idag till först Vällingby, bör två par skor som jag införskaffat till Micke. Hoppas dessa passar nu. Efter det blev det Ikea, även där retunera lite stuff sen in i helvetes huset, plocka upp lite saker, betala och hej då! Ikea är inte min grej asså. Visst har dom bra och billiga saker, men jag blir alltid på pissdåligt humör där inne som går ut över stackars oskyldigt folk. Köpte en hjärtformad liten rosa matta till Isabellas rum. Såg en gullig blomlampa också men den fick vänta. Är så sugen på att börja fixa hennes rum nu. Hon kommer inte sova där än på ett bra tag, men det måste ju ändå fixa till :) Varför hon inte kommer sova där än är för att det ligger på andra sidan huset och det är två trappor upp. Trappsteg alltså, men ändå. Därför får hon stanna hos oss ett tag till, och inte mig emot, jag älskar att hon sover med oss! Tycka vad ni tycka vill, I love it. Nu ska jag laga mat sen ska jag ta med kattskrället till veterinären då hon rapparen tand i underkäkem och en till är på väg bort :/ Hon fyller btw 3 imorn. Lilla Nemisen. Undra hur vi ska fira det då..? Bye for now!

2 kommentarer:

  1. Alla ska alltid ha så mycket att säga om hur barnen sover, men jag håller med dej.
    Hur mysigt är det inte att somna brevid & bli väckt av det finaste man har?
    Typ det bästa i världen

    SvaraRadera
  2. Agreed!! Skönt att du håller med mig, och moteveringen var ju den bästa :)

    SvaraRadera