söndag 15 maj 2011

Ok...

Ser nu att dom inläggen som hade försvunnit nu är tillbaka..? Jag fattar ingenting men jag är inte senil och lägger in samma sak flera gånger, bara så ni vet. Isabella vaknade vi 07:45 i morse, vi var inte beredda att gå upp då. Låg kvar och mös till tösen somnade om och vaknade igen kl 12:00!! Det har ju inte hänt sen man var typ snorunge. Lite ångest då vi har hur mycket som helst att fixa i hemmet. Trots den långa sömnen så har jag fanimej ingen energi, så istället för fix i hemmet blir det en tur till Vällingby för lite småköp till hemmet. Tror det är nånting med våren, typ pollen eller nåt som tar min ork. Jag sover bra och absolut tillräckligt men är ändå alltid helt slut, som att jag varit vaken skit länge liksom. Har känt av pollen i näsan och så men frågan är: kan man bli trött och seg av pollen också? Nån erfaren pollenallergiker som vet? Kollade såklart på schlagern igår. Vissa bidrag var väl helt ok, men typ Grekland, Moldavien mfl?! Vad fan håller dem på med på riktigt asså? OCH dom fick ju ganska bra poäng också. I dont get it.. Tack och adjö för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar