måndag 16 maj 2011

Plantera

Helgen blev inte alls som vi hade planerat. Vi skulle ju fixa hemma så det slipper se ut som ett bombnedslag men det kom lite annat ivägen. Jag var sjukt sugen på att plantera lite blommor, man ser ju alla hus här ute och alla har så fint, så då vill jag me ha det. Vi åkte till Bauhaus i lördags och tjacka jord och en helvetes massa blomster. Ett jävla pensionärspar trängde sig(det var sjukt mycjet folk), när jag såg att dom stog framför oss, vilket dom inte gjorde innan vi vänt oss om frågade jag: - Stog ni där? - Syns inte det? säger gubbjäveln! Förbannat va irri man blir asså! Dom hade inte så mycket så jag lät dom gå med lite komentarer från min sida.. Kärringen blev lite stressad för hon kände nog mitt agg. Skit folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar