fredag 13 maj 2011

Va fan..?

Det har inte gått att blogga på hela dagen och dom fyra senaste inläggen är puts borta!!? Hur fan försvann dom undrar ju jag då? Aja, får göra om det imorn. Sitter hos svärfar nu och kollar TRÅK hockey. Finland Ryssland liksom.. Kunde inte bry mig mindre. Men är man hos svärfar så är det sport som gäller, det är bara gilla läget va. Var på Ikea ikväll, Isabella var hemma hos Farfar sålänge. Befäst lite stuff till huset som vi ska försöka få organiserat i helgen. Nu ligger sötnosen och sover i soffan, så jävla söt är hon! Min älskade dotter! Ojojoj, jag spricker av kärlek.. Pallar inte åka hem så vi sover kvar inatt, och imorn efter frulle åker vi hem och fixar. Hoppas skiten funkar nu så jag inte skrivit i onödan, fruktansvärt irriterande om det bara försvinner.. Just det! Jag är nu klar med min svenska À kurs och har lyckats få VG på den! Varför gjorde man inte detta när man ändå gick i skolan? Nej, det var så mycket annat (fullständigt onödiga grejer) som var så mycket viktigare.. Bara ta igen et nu! Heja mig! Natti

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är!!! :) Vart har ni flyttat? Spännande :) Ha d gott så länge :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack söta! Vi har bara flyttat en lite bit bort från där vi bodde.
    Hoppas allt e bra med dig/er!

    Puss å kram på dig gumman!

    SvaraRadera