onsdag 30 maj 2012

Gos dag!!

Åkte ut till min kära gamla vän Yvonne i Norrtälje idag. För ca 2 veckor sen fick hon sin fjärde knodd och då måste man ju bara åka och gosa..
Alltså HERREGUD vilken fin liten sötnos! Han va så jäkla fin! Pytteliten och jätte mysig. Jag gosa, snuffade, kramades och matade :)
Kan liksom ändå fortf inte fatta att vi har en sån liten här om bara några veckor..!!
Stort grattis till guldklimpen!
I adore him!

Fick med mig lite mera kläder också, och en vagn!
Japp, en lila superfin, nästan ny Brio vagn!! Dom har försökt sälja den men utan resultat. Då fick vi överta den. TACK SÅ SJUKT MYCKET!!
Gud va jag ska njuta av den!
Hur ofta får man en vagn liksom?? Nej, det händer ju typ inte!
Inte en så ny iaf. Super fin!

Är mycket nöjd med dagen! Helt slut dock av att köra så lång känner jag.
Och sover jag inte middag nuförtiden så känns det också.. Så, sova tidigt ikväll. Imorn bär det av till en annan gammal kär vän Sara för lunch och sista klädes upphämtningen. Sen har vi så mycket kläder till lillen så vi behöver inte köpa ett dugg!

Tänk vilken tur att jag har så jäkla generösa vänner!! Jag blir ju bortskämd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar