söndag 27 maj 2012

Morsdag

Min fina fina man åkte upp efter frulle till affärn, skulle köpa dricka sa han.
Jag och Bellis låg i sängen och mös då hon inte ville gå ut(?!). Vet inte alls varför men hon va väl på mys humör helt enkelt.
När Micke kommer tillbaka ropar han på Isabella, sen kommer hon in med rosor och choklad :) Så söt!
Allt groll som jag och Micke hade innan på morgonen, ni vet sånt där löjligt småtjafs ala småbarnsföräldrar, var som bortblåst. Tack och hej med det. Hatar när dagen börjar med tjafs. Det går ju oftast över på en pisskvart, så även denna gång men det är aldrig roligt att starta dagen så.
Hursomhelst så blev det en bra dag iaf. Farfar kom hit på lunch, fika och middag. Han och Micke satte upp en antenn på taket mm så lite har vi fått gjort här. Alltid skönt att kunna bocka av saker på to do listan.

Hade köpt en vitchokladmousse tårta, visst låter det gott? Men icke mina vänner. Eller god var den ju men fan inget att rekomendera. Smakade nada vit choklad. Den var från frödinge så ska nu köpa den, gör det inte.

Nu sover barnet. Jag ska väl spela lite wf, frågefeud och Rumble sen sova.
Spelen är ju galet beroendefrankallande..

Kärlek, pussar och alla kramar i världen och i himmelen till min älskade saknade mamma idag också!
Gud så jag saknar dig! Kan inte fatta att det är 7 år sen jag såg dig..
Men jag vet att du ser oss, älskade mamma!
Saknar dig varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar