tisdag 22 maj 2012

Vad gör jag

Har sorterat alla tusentals (känns det som) bebiskläder vi fått och håller på att tvätta dom. Känner att det är dags att ta fram kläder och förbereda lite.
4 veckor kvar..
Hon kommer ha så fina kläder! Man längtar ju ihjäl sig när man håller på med kläderna. Minns också hur liten Isabella var när hon kom. Man tyckte ju att strl 62 är pytte pytte men hon kunde knappt ha 50 kläderna. Ändå var hon normal - 3445 och 51 lång, men det var bara ett fåtal 50 kläder hon kunde ha. Lilla pluttan..

Igår mådde jag inte helt 100 asså. Hade ont i magen hela dan, inte när jag låg still men så fort jag gick upp :/
Blev mycket stillaliggande då alltså.
Har fått sån sjuk foglossning i bäckenet igen. Riktigt svidig känsla. Värst blir det när man ligger ner på sidan, och ligger jag på rygg så kan jag knappt gå när jag ställer mig upp, känns som att man ligger på nån nerv eller nåt. Lätt att vara bekväm nu.. NOT!

Ska nog ut i solen liten nu innan jag drar och hämtar gosmoset.

Hej på er!

En del av kläderna som tvättas och sorteras..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar