söndag 13 maj 2012

Härlig dag!

Totalt chillmode hela dan.
Hängde hos farfar och tvättade kläder då våran tvättmaskin inte vill va med längre.. Inte alls kul, vi tvättar i princip varje dag här. Hoppas den fixas snarast, får ju en kräkochbajs maskin snart här. Tvättmaskinen är alltså en väldigt viktig del av våran tillvaro.

Satt ute i solen ett tag också och njöt. Jisses va skönt det är alltså! Måste få lite färg på detta bleka tryne nu.
Tog med oss farfar hem på eftermiddagen så karlarna kunde mecka med maskinen, dock utan resultat.. Grillade sjuk god middag. Måste skryta lite nu - min man är fan BÄST på att grilla! Han kryddar grymt, grillar grymmare! Jag sköter nästan all matlagning här, men grillningen tänker jag inte ens försöka mig på.
Grym är han, grym!
En annan sak som är galet gott på grillen är tomathalvor fyllda med feta, lite flingsalt och oregano på, in i ett litet foliepaket och upp på grillen, MUMS!
Om man gillar varma tomater dvs, vilket jag fullkomligt älskar!

Nu avslutar jag kvällen i sängen med en skål potatisskruvar framför masterchef USA. Älskar matlagningsprogram!
Imorn ska jag till bm. Ska kolla vikten bl.a. :/ Känner mig tung tung tung nu alltså!

Trevlig kväll på er!
Puss!

Vill sända en tanke till min vän -
Älskar dig och finns här alltid, de vet du! Önskar och hoppas att allt löser sig för dig! All kärlek till dig gumman <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar