söndag 20 maj 2012

Lördag

Gud så härligt det är med all denna ledighet när hela familjen kan vara hemma! Micke brukar ju inte vara ledig klämdagar men har lyckats kunna vara det dom här sista som varit, underbart!

Igår skulle vi träffa Patrik och Erika med alla barn och deras vänner som kom och hälsade på från Småland, så sköna människor! Helt underbart trevliga och roliga. Dom har en 8-månaders kille som var HUR go som helst! Jag höll lite och är man van vi Isabella så var denna lilleman jätte lätt och bebisaktig. Tror ni man längtar nu eller? Öh, JA! Gud så mysigt det ska bli!
Det var medeltidadagar ute i Tyresö så vi mötte upp dom där. Vi kom i väg rätt sent så det blev inte så länge men det var typ bara bra. Lite glass och tornerspel (heter det så?) hann vi med iaf. Super mysigt.
Efter dom trevligheterna gasade vi allihopa hem till P & E. Satte oss ute och mös. Jag hittade ett alkoholfritt bubbel på systemet, min lycka var ju total ;) Bubbeltorsk som jag är.. Annars blev det Briska för min del. Alkofri cider, sjukt god! Nice med glasflaska också, det är sommrigt som tusan. Låter det lite alkisvarning på mig?! Jag försäkrar er att så är verkligen inte fallet! Hahahaha!
Barnen lekte och vuxna satt och tjattra. Hur härligt som helst. Isabella och Adrian är så sjukt söta när dom sätter igång! Micke jagade dom över gräset lite och dom såg ut som två små rumpnissar. Hahaha, älskade barn!
Erika hade fixat mat, hamburgare. Sjukt gott som vanligt!
Vid 20 tuta vi hem. Nöjda och glada.

En helt klockren lördag. Tack för den alla inblandade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar