lördag 9 oktober 2010

Hos farfar..

Sitter hos svärfar/farfar Tosse nu, Isabella slaggar på soffan. Blev ingen prommis imorse, har ingen energi alltså! Låg och drog mig till 11.30! Jaja, nytt försök imorn! Vi skulle till farmorn(min svärmor alltså)idag, dels lämna en del grejer vi lånade till dopet och dels fika, pratade med henne igår och hon sa `jag är hemma hela dan´. Fint, så vi packade in oss i bilen och åkte. Möttes dock av ett tomt hus, dom hade åkt iväg, farmorn hade glömt att vi skulle komma. Hahahah! Blev fika här hos farfar istället. Lika trevligt det. Ska skjutsa honom till vällingby om 1 timme, han ska på middag hos vänner. Han är så bra Tosse, sitter inte hemma och ugglar utan är ute och partajar. Ikväll var det väl bara middag men annars brukar han ta sig ut och dansa och umgås med vänner. U go Tosse! Ikväll blir det faktiskt PIZZA! Ja, jag säger det utan att skämmas ;) Men, imorn tar jag mig upp och ut om jag så ligger i koma! Inga ursäkter! Ut ska jag! Trevlig lördag allesammans! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar