onsdag 6 oktober 2010

Vår sång till älskade Isabella!

Det var den vackraste dagen i mitt liv den morgonen du såg på mig och jag kände mig så stolt som en människa kan bli den morgonen du såg på mig, och jag på dig jag lyssnar efter dina andetag så lätta som en fjärils vinges slag jag ska alltid minnas den dan jag ska alltid finnas här för dig Du är välkommen till jorden välkommen min vän Må lyckan följa med dig på din väg från himmelen för som en ängel har du landat här i vårat hem Välkommen till jorden min vän, välkommen hem Allt känns så skört som trädens första blad när våren ännu tvekar och slår tillbaks Du stannar väl du lovar att va kvar som en del av min morgondag, vår morgondag Jag lyssnar efter dina andetag så lätta som en fjärils vinges slag jag ska alltid minnas den dan jag ska alltid finnas här för dig Du är välkommen till jorden välkommen min vän Må lyckan följa med dig på din väg från himmelen för som en ängel har du landat här i vårat hem Välkommen till jorden min vän, välkommen hem Älskade barn! Tack för att du valde oss! Sången sjöngs i kyrka av en Linn Molle, tack för det Linn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar