tisdag 12 oktober 2010

Höstig blogg..

Fin va? Jag är nöjd.. Bilden är tagen av min bror på dopet, jag fullkomligt älskar den! Min mun ser ju lite muppig ut men det gör inget för Isabella är så jävla gullig! Usch, jag åt precis lite chips :( Känns blä i magen.. Blir extra hurtigt imorn då så äckel känslan försvinner! Det är så mysigt med promenaderna i hösten tycker jag! Vi var ju och tittade på ett radhus i söndags. 4 rum och kök, walkin closet, 2 toaletter. Helt fantastiskt! Förutom avgiften och att båda toaletterna och köket behövs göras om. Och det har vi INTE råd med, så, tyvärr så får vi hoppa.. Hade ju varit grymt med så många rum! Men men.. Det kommer förhoppningsvis fler bra hus till salu. Vi har ju insett att det blir på tok för trångt här i huset. Tyvärr för vi trivs jätte bra och det var ju iordninggjort när vi köpte det så inga såna bekymmer finns här.. Men jag blir galen på att inte kunna ta två steg utan att snubbla på en babysitter eller ett babygym eller en tvättställning.. Isabella har börjat "prata" och det är såååå roligt! Hon låter som jag vet inte vad, men sjukt roligt är det. Ska försöka lägga upp en filmsnutt på det nån dag. Jaha, nu gjorde Holland mål, inte för att jag bryr mig ett skit men det är väl iaf bättre om sverige vinner.. Det blir ju roligt om dom kommer med i VM liksom. Beställde en dop present till lilla Adrian ikväll! Kan dock inte avslöja vad det är eftersom Erika brukar läsa här, men jag visar och berättar så fort dopet är avklarat, vilket inte är förens 12/12 så varför skrev jag det här överhuvudtaget? Jo, just det, för jag är skit nöjd med the gift :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar