måndag 25 oktober 2010

Motivationen is back!

Fan va skönt det känns! Nu jävlar! Har ju inte varit direkt peppad att forsätta kämpa med kilona efter min sjuka vecka, men nu känner jag mig tok peppad igen :) Och det känns så skönt! Mycket tack vare min älskade Micke som pepptalkar mig och finner lösningar när jag bara ser svart och känner för att ge upp totally! Han är så jävla bra min kille! Det är sjukt viktigt med stöd från partnern när det går trögt(eller inte alls) och allt känns förjävligt! Tack älskade Micke för att du "keep me going"! Vad fan hade jag gjort utan dig! Älskar dig mest! Jag hade ju ett mål att gå ner 7kg till Adrians dop den 12/12, vet dock inte om jag kommer klara det eftersom det har stått ganska stilla dom senaste veckorna. Men jag gör ett försök! Kommer inte gråta floder om jag inte klarar det, är ju ganska förberedd på det.. Men till jul vill jag fan kunna kalla mig själv smal! Japp, så är det :) Fan va jag längtar till jul på tal om det! Inte för att jag förhoppningsvis är smal då, haha, utanför att det är så jäkla mysigt! Massa god mat, Kalle Anka, pyntet, marknaderna, familjen. ÅÅÅHHHH vad jag längtar! Jag och Jessica ska till Bromma på onsdag, ska nog köpa lite klappar då :) Skönt att ha det gjort innan den hysteriska julstressen startar! Skulle ha träffat svägisarna idag men J hade fått en jävligt fet vagel så hon kände inte för att visa sig ute, jag förstår henne! Men, förhoppningsvis är den borta på onsdag och då ska det shoppas lite(ja, lite till mig också)! Tyvärr kan inte E hänga med då :( Men jag har en känsla av att vi strålar samman snart igen! Svärmor var här igår på middag och mös lite med Snorpan. Som hon tyckte hade blivit en liten tjockis! Jag/vi har jätte svårt att se det eftersom vi ser henne varje dag, visst har hon växt, det ser vi ju. Men inte är hon en tjockis..? Hon menade ju verkligen inget illa, "så som bebisar ska vara" sa hon :) Jaja, hursomhelst så är Isabella sötast i världen! Tjockis eller inte! 16 veckor sen och alldeles ny :) 16 veckor gammal och alldeles perfekt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar