fredag 8 oktober 2010

På bättringsvägen..

Host host.. Har fått mig en liten förkylning. Haft ont i halsen sen i måndags, men nu har det gått över till lite hosta och snor istället. Tycker nog fan det är bättre. Lite små jobbigt med hostan iof men men.. Detta betyder ju att jag inte promenerat nåt på hela veckan :( Men idag när Micke kommer hem går vi nog en sväng till affären, ingen lång prommis men ändå. Och imorn blir det nog morgonprommis! Hoppas jag iaf! Inte nog med att jag inte knatat nåt, igår åt jag en hel burk med mini oreos!! Har faktiskt inte ångest över det utan tyckte at snörvliga lilla jag förtjänade det ;) Vet inte om jag skrivit detta, tror inte det, men Isabella vaccinerades i tisdags. Var lite orolig att hon skulle få feber som man hört är ganska vanligt tydligen, men hon klarade sig fint! Lite grinig men inget mer. Så skönt :) Ikväll blir det fredagsmys! Ska äta gott, quesedillas(??) har verkligen ingen aning om hur det stavas! Hahha.. Tortilla bröd med fyllning som steks, a ni vet säkert vad jag menar. Annars har vi inget planerat i helgen, det känns så jäkla skönt efter dopet förra veckan. Bara chilla, och motionera lite förhoppningsvis! En sak till bara, har ni sett reklamen från cva-kontant?? Om att man kan skicka in sina guldsmycken och få kontanter. För det 1:a, vem fan vill skicka in sina smycken och inte ha nån garanti whatsoever på att man faktiskt får cash? För det 2:a, reklamen i sig är ju helt sjukt kass! Förtroendeingivande? Nej.. Jaja, stör mig på skitsaker, I know. Men det är ju faktiskt inte ok med så keffa reklamer! Här är lite pics på min fina, gör en genast gladare och man glömmer alla dåliga skit reklamfilmer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar