lördag 23 oktober 2010

Lite bilder från dom senaste dagarna

Det här gillar jag mest just nu, mina fingrar.. Sträcker mig efter saker också(kolla fokus blicken på första bilden, hahaha) :) Träffade lite kusinen häromdan, and this is what we do: Vi tränar.. Vi hänger.. Vi äter händer.. Vi chillar.. Fan va underbara ni är älskade bebisar! Här med fina Sonny! Sjukt söta underbara Adrian! Kretsar mitt liv runt barn, nee, vad får er att tro det?? Jo det känns faktiskt så. Hur blev det så? Jo, jag fick barn, och en massa vänner har fått barn. Har jag blivit stor nu? Ja, det verkar inte bättre.. Men det är underbart, och jag älskar min familj och mina nära och kära! Är så glad att Isabella kommer ha Adrian vid sin sida när dom växer upp! Dessutom har hon massa fina "plast"kusiner som också är helt fantastiska! Kärlek till er alla! Tack för att ni finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar