fredag 15 oktober 2010

Rip Willys :(

Fan, Willys i Bromma ska stänga igen! Vi storhandlar alltid där ju! Tänker inte åka till Veddesta eller Rissne, lite långt va. Nu blir det Coop eller City gross vilket blir betydligt dyrare! Inte bra, inte bra alls.. Va iaf där med Fia idag och handlade till våran middag imorn. Jag, Fia, Micke och hans vän David brukar ses ibland och äta, drick, tjoa och tjimma. Alltid jätte roligt! Nu var det nästan 1 år sen så det är dags nu. På Willys iaf skulle jag fösöka byta ett paket blöjor som liten har vuxit ur. En chansning då jag inte hade kvittot kvar, men trots att artikeln bara varit inne tillfälligt och inget kvitto gick det bra :) Så, nu är det blöjor nr3 som gäller! Min bebis växer så fort, ingen nyfödd längre liksom! Sen åkte vi till bromma och käka sushi! Blir alltid det med Fia, men hon är nog den enda av mina friends som gillar det. Fick många leénden där när jag tog upp Isabella ur bilstolen :) Ja, hon är ju för söt, kolla själva ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar