tisdag 5 oktober 2010

WOW!

Kan inte förstå hur bra det går att gå ner i vikt! Fick en chock idag igen när jag ställde mig på vågen! Alla gravidkilon borta! + 1,5 kg till!! Herrejisses! Har nu alltså gått ner 25,5 kg sen förlossningen! Och 11,5 kg sen jag började hurta för 6 veckor sen! Trodde verkligen inte min kropp skulle svara så bra på lite motion och bra kost. Men, ingen är mer tacksam än jag! Snäla kroppen forsätt så! Va på bvc idag och vaccinerade älsklingen! Första gick bra, den andra gjorde ondare.. Mammas lilla älskling. Nu är jag en hönsmamma som känner på pannan hela tiden och oroar mig konstant.. Fan va dryg jag är, jag vet! Här kommer vikt/längd/skalle måtten iaf: Vikt: 6090 alltså dags att byta bjöjor till nr 3! Men hon får använda upp dom paketen vi har först.. Längd: 61cm har därmed växt 1 dm sen födseln! Huvud: 39,9 cm Träffade en bvc-sköterska som jag inte träffat tidigare då min "vanliga" var sjuk igen.. Skröt ju förut om att en sköterska sa att Isabella såg ut att må så bra och att hon var jätte fin, och denna skötersska sa också det! :) Fatta att mitt barn är jätte fint ;) Hahaahah! Skryt morsan, men jag tror att alla ni mammor därute också skulle skrytit, för era barn är ju dom finaste i världen, visst? Nu ska jag försöka sova en stund brevid Isabella som nyss somna i sin säng. SÅ kanske min hals känns bättre sen så man kan ut och gå imorn!

1 kommentar: