fredag 7 maj 2010

5 år utan min Mamma

5 år har gått sen den hemska kvällen. Pappa ringde och sa att du var borta.. Minns att jag skrek rakt ut, vad vet jag inte.. Vad skulle jag göra utan dig mamma? Det går ju inte.. Saknar dina smeknamn, dina kramar, din värme och kärlek. Ingen kunde visa kärlek som du. Du fick mig verkligen att känna mig älskad. Jag vet att du älskade mig, så mycket, varför kämpade du inte då? Fast jag vet nog egentligen varför.. Nu när jag väntar mitt första barn är det så mycket jag skulle vilja fråga dig. Att du ska vara med mig på den här resan. Vet att du finns hos mig, alltid.. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig! Älskar dig alltid! Hoppas du har det bra.. Det har du. Älskar dig Saknar dig Till dig mamma, din favorit... Vill att alla där ute ska tänka på dom nära och kära ni har omkring er. Tänk på att aldrig skiljas som ovänner, tala om för dom att ni älskar dom, man kan aldrig höra det för mycket. Tro mig, man vet aldrig när dom tas ifrån en. Sist men inte minst: TA ALDRIG NÅGON FÖR GIVET! För mig är det det fulaste man kan göra..

2 kommentarer:

  1. Så vackra och fina ord Lena...håller med dej, ta aldrig någon för givet!

    Massa kramar till dej från mej

    SvaraRadera
  2. :) Massa kramar tillbaka!

    SvaraRadera