söndag 30 maj 2010

Tappat lusten?

Har jag det? Vet inte.. Men jag har iaf inte haft lust att blogga på ett tag.. Kanske för att det inte händer sådär jätte mycket just nu i mitt liv. Går här hemma och väntar på bebis.. Fan, snart är det dags! Bara 1 månad och 1 vecka kvar :) Men det lär ju ta längre tid än så.. Var i Vällingby i fredags och träffade min kära gammla vänner Angelica (aka:Geli) och Malin och deras små pluttar Alina (tillhör Geli) och Otis (tillhör Malin) Fett söta kids alltså! Mysigt som tusan var det, skit kul att träffa dom! Fina fina tjejer.. Tänk att vi krökade galet varje helg på parkbänkar, skolgårdar, dagisplatser, ja, U name it, för (vad det känns som) bara några år sen! Men det är ju faktiakt så att det var typ 10 år sen! Vad fan tog tiden vägen..?? Annars har helgen varit lugn som vanligt nuför tiden.. Fixat och donat på tomten idag, blev JÄÄÄÄTTE fint! Sen blev det middag hos svärmor, det är ju mors dag idag.. Gled in på Babyland igår och kollade lite, hittade badbaljan jag varit ute efter, en ihopvikbar, skit bra då vi inte bor i världens största hus eller har världens största badrum. Har sett den på nätet innan men kostar typ 500-600 spänn där + frakt och grejer och det kändes lite väl mycket för en badbalja, men på Bebislandet var den betydligt billigare! Och så kunde jag inte hålla mig så jag köpte en nappflaska från Lundemyr. Dom har ju så fina saker! Är ett stor fan av dom. Tyvärr så är det förjävla dyrt med deras grejer.. Badbaljan.. ..som kan bli så smal. Och nappflaskan till Pytteliten :) Ja, thats all for now folks.. Nu ska jag fixa naglarna sen chilla med älsklingen på soffan. Hörs snart då.. När det hänt nåt i mitt just nu så stilla liv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar