torsdag 20 maj 2010

Nya upptäckter och en liten födelsedag

Mitt försök att hålla mig vaken igår gick i stöpet.. Kunde berkligen inte! Men, sov dock bara totalt i ca 15-20 min. Det räckte faktiskt för att den där jobbiga tröttheten skulle försvinna. Bakade kolakakor och sydde ihop lite hål i diverse kläder för att hålla mig sysselsatt och vaken. När det var gjort var det kört för vakenheten.. Zzzzz en stund sen var man fit for fight igen. Kolakakor.. Mums! Mitt syprojekt, kakor och kaffe.. Gick och strosa lite på tomten när jag fick slut på saker att göra. Upptäckte att vi har typ världens största syrénträd/buske. När vi flyttade hit så ville jag ha en syrénbuske, HUR kunde jag missa den som stod där redan?! La inte märke till den förra året heller. Mycket konstigt.. Liten eller?? Middag hos svärmor väntade sen, älskar att åka dit och äta! Man får alltid så god mat :) Full rulle är det där hemma då dom har köpt en liten puppy! Hon är så söt och heeeelt galen! Dom hade en hund sen tidigare som får ta en del smällar. Men men, så är väl livet som "storebror" Det ser jätte mysigt ut men tror inte Karbo håller med, stora hunden alltså.. Sötisen! Har lyckats hålla mig vaken idag iaf! Har suttit på altan och chillat nästan hela dan.. Så skönt! Fick för mig att prova göra pannbiffar, aldrig gjorts tidigare, dom blev förbaskat goda måste jag säga! En lyckad utmaning. Im so duktig ;) Mycket goda pannbiffar :) Och så är det ju Nemis 2-årsdag idag! Grattis min lilla gris! Klart hon ska ha en present på sin dag! Sist men inte minst så är det ju torsdag vilket innebär ännu en vecka att bocka av i gravidkalendern! Nu: V34! Tjobedobidooo! FAN VA JAG LÄNGTAR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar