fredag 7 maj 2010

AAAHH Panik!!!!!!!!!

Fucking jävla skit fans helvete!! Ungefär så kändes det idag när jag skulle prova ut en outfit till morgondagens bröllop! Hade lånat 4 jätte fina klänningar av Martina som passade min gravida kropp. Men, nu när en skulle väljas så var d ju omöjligt att hitta den rätta.. Prövade med olika skor, skärp, jackor, thigts, strumpbyxor till alla olika klänningar men FUCK inget funkade!! WHAT TO DO!!?? Micke kom hem från jobbet mitt i tårarna och ombyten, han föreslog att vi skulle åka till vällingby och kolla efter något, kände att jag har verkligen inte råd men just nu fanns inget annat att göra.. Sagt och gjort så åkte vi och tamigfan så hittade jag en liten klänning som jag hoppades skulle funka med skorna. Hemma igen så provades allt med en lite fasa för att det inte skulle funka, men, fan det passade! Shiiiit va skönt! Stort tack till baby älskling som tog mig till vällingby och tvingade mig att shoppa ;) Gick förbi en sko affär också där jag såg ett par skor som jag suktat efter i flera månader, och dom var nedsatta med nästa 50%!! Klart man måste köpa dom då! Ska lägga upp bilder på dom sen, dom e sååååå fina! :) Var förbi en bekant till Micke också på vägen hem och kollade på barnkläder. Gick därifrån med 2 papperskassar fulla med kläder för en billig peng :) Så nu behöver vi inte tänka på det heller! Sweet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar