måndag 10 maj 2010

Vilken helg!

Så var det över då, min bästaste Emilia har gängat sig.. Det är kört.. Nej då, skoja bara! Det är helt underbart att dom två med deras historia nu är gifta. Och det var så fint alltihop! Hennes föräldrar och syskon är helt otroliga, dom hade fixat så fint ute på deras landställe på Rindö med en överraskningsmiddag! Och maten var grym! Hoppas nu att dom får ett fantastiskt liv tillsammans och lever lyckliga i alla sin dar! Älskar er! Är ganska nöjd med min lilla "lurpresent" som dom fick. Tog en Victorias Secrets påse jag hade hemma och la ner godis-underkläder till dom. Man förväntar sig ju finfina grejer när man ser en sån påse, men hon tog det precis som jag trodde :) Gapskratt! Hihihihih! Var även ansvarig för brudens "någonting blått" ;) Sorterade all tusentals (kändes det som) kläder igår som vi köpte i fredags. Och NEJ vi behöver verkligen inte köpa några kläder på ett tag! Micke möblerade om i sovrummet också så att lilla spjälsängen får plats sen. We are getting ready så att säga ;) Micke fixar plats Efter att ha knatat runt i high heels hela lördagen och stått upp hela dagen igår så kan ni ju tänka er hur mina fötter mådde.. Ajajaj! Kunde typ inte stå på hälarna. Men, som ni vet så har jag ju en underbar man vid min sida som knådade mina tassar igårkväll så nu kan jag ta mig fram igen ;) Tack älskling! Kändes som Plutten skulle kravla ut igår när jag skulle sova! Herregud va hon böka runt! Det är ganska obehagligt nu när hon liksom ålar sig runt därinne. Ibland kittlas det också. Och hickar gör hon me! Ja, det händer grejer där inne alltså! Tror hon gör sig redo för utgång ;) Vete fan vad jag ska hitta på idag alltså.. Vädret suger ju så det blir nog en lugn dag på soffan. Vaknade kl 05.00 så jag lär nog ta en liten lur sen.. Kramas med Nemi.. På tal om Nemi så måste jag dela med mig lite av min söta lilla gris! Ha en underbar dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar