måndag 3 maj 2010

Buhuuuu!

Herregud mina vänner! Har precis kollat på "allt för min syster" med Micke. Den var jätte bra men shit va sorglig! För er som inte sett den så handlar den om en tjej som har leukemi och hennes syster har donerat både det ena och det andra till henne, men nu vill systern inte gå igenom med njurtransplantationen som behövs för att tjejen ska överleva.. Se den om ni inte gjort det, men, kanske inte om ni är gravida. Låg och tokböla här i soffan! Tänkte "tänk om detta händer oss", fy fan vilken mardröm. Nog för att jag har gått igenom skit och tragedi men det där alltså, usch.. Att någon i ens närhet tynar bort sådär och det är inget man kan göra måste ju vara det värsta! Speciellt ens barn! Önskar alla sjuka därute, gammla som unga, lycka till och krya på er! Gick ut med Micke sen och vattnade våra små buskar, Micke och hans pappa har planterat buskar runt våran parkering, jätte fint! Det var planterat och klart i lördags när jag kom hem från jobbet :) I like när man kommer hem och möts av en liten överaskning. Iaf, det jag ville komma till var att det var sån härlig kvällsluft ute. Friskt och skönt. Ville gå en mysig kvällspromenad men det går ju inte.. Micke sa: Snart älskling.. Längtar såååå mycket efter att få knata omkring med Plutten i vagnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar