måndag 24 maj 2010

Besök av Gurr och lite annat..

I fredags kom Göran på besök och vi åt jävligt god mat, grillat såklart.. Linda skulle ha kommit med också men var såklart upptagen :( Men, men.. Mycket trevligt var det iaf! Man har ju aldrig tråkigt med lilla Göran. Skönt att kunna sitta ute och äta också. Det jävliga var bara alla mygg som föddes på en dag! Helvete asså, dom invaderade! Vi gick in efter middan och stängde alla dörrar och fönster för att skydda oss från dom blodsugande krypen. Efter ett tag höll vi på att dö av värmeslag. Myggnät måste inskaffas snarast kom vi fram till! Vi spelade monopol till 4.30 på morgonen. Jag utklassade grabbarna första omgången, dom hävdade självklart att dom lät mig vinna, YEAH RIGHT liksom... Hahah! Nästa omgång vann Göran. Då kan ju jag hävda att jag la mig så dom inte skulle börja gråta ;) Har varit ute idag och rensat lite ogräs på parkeringen, höll på att växa igen typ. Tog nästa hela, fick så mycket sammandragningar så jag var tvungen att avsluta. Tar resten imorgon eller så. Gången från parkeringen till huset håller också på att växa igen så den mpste tas också. Men det är ju det som är nice nu när man är hemma att jag inte behöver stressa med nåt, kan göra lite saker här och där och vila när det behövs. Kände i lördags bebisens fötter för första gången! Så jävla häftigt! Det kändes liksom som om hon tog "steg" inne i magen, på samma ställe liksom.. Fattar ni..? Micke hann också känna så det var roligt. Annars brukar hon sluta så fort Mickes hand kommer på magen. Längtar så mycket efter henne nu! Är så sugen på att börja promenera och tappa vikt :) Imorgon är det dags för föräldrarkurs nr 2. Då ska det pratas om mer förlossning och smärtstillande.. Spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar