onsdag 12 maj 2010

Fuck off cyklister!

Hälsade på Emilia och Timmy igår, alltid lika roligt! Fick McDonalds och glass, mums! Och många skratt som vanligt :) När jag körde hem på dom härliga landsvägarna här ute så kom jag ikapp en cyklistklunga. Man hade glömt dom där jävla cyklisterna under vintern, det är några som inte är välkomna tillbaka! Iaf, dom var kanske 10-15 st och cyklar på bredd! Amen KOMIGEN asså! Även om dom cyklar fort så cyklar dom inte i 50km/h! Så, jag tutade till lite så att dom skulle flytta lite på sig, typ på rad(som dom ska cykla!) Nästa alla fattade och drog åt sidan, tack ska ni ha, men så har vi 3 muppar som inte fattar att det kör bilar på vägen, ville inte gärna köra om för mycket heller för det var ett krön precis framför. Men körde om iaf och hängde på tutan när jag körde förbi mupparna som inte fattar nåt. Vad är problemet liksom?? Fatta att ni ska cykla på rad, kör bilar brevid varandra eller? På landsväg alltså.. Kollade i backspegeln när jag var förbi och då sitter dom i bilen bakom som också drog om mupparna och klappar händerna. Hahhahhahaa!! Kändes skönt att jag fick medhåll från andra bilister! Hahahahaha.... Grejen med cyklister är att dom cyklar typ 1 meter in på körbanan, finns det en cykelväg brevid vägen så använder dom den oftast inte för att asfalten är bättre på körbanan, så sjukt irreterande! Finns det ingen cykelbana och dom cyklar så mycket åt vänster dom kan är det absolut helt ok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar