söndag 2 maj 2010

Mina naglar!!!!!!!!

Stackars mina naglar! har slutat förstärka dom så dom faller samman :( Tänkte jag skulle spara in lite pengar på det men detta suger ju.. Sen tycker jag det är såååå tråkigt att sitta stilla så länge och bli filad och fixad. Alltid trevligt att träffa Carro som fixar mig men för övrigt kan man ju hålla sig för skratt.. Har haft naglar i snart 2 år.. Det är väl bara vänja sig med snopp fingrar.. Var nere på Jungfrusunds marina i lördags och käka middag med karln min, herregud vilken god mat! Bad om en alkoholfri drink också och fick den godaste drink jag någonson smakat! Mums! Jävligt fräscht var det där också. 5+ av 5 möjliga! Arbetade också min sista lördag, så nu är det 3 dagar kvar till ledighet. Blandade känslor är det faktiskt.. Idag har vi fått mer bebisprylar! Fan va bra det är med bekanta som har ynglat av sig så dom vill bli av med grejerna ;) En bilbarnstol, den man behöver efter den första, sängläder, en babylift och lite mammakläder. Tack Carina! Fick ett JÄTTE ROLIGT samtal för ett par dagar sen! Kan tyvärr inte dela med mig av den nu men snart mina kära, snart ;) Hihihihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar