söndag 16 maj 2010

Försmak av sommaren

Jäklar vilken dag det var igår! Värsta sommaren! Sweet sweet! Hoppas verkligen på en finfin sommar i år. Fast det gör man väl varje år.. Min gulliga granne kom förbi med en alkoholfri typ "cider/öl" eller vad man ska kalla det, nåt hon sett på tv och dom sa att den var jätte god så såg hon den när hon va på glasbanken och köpte en till mig. Den var riktigt god faktiskt. Vet inte om den ska kallas cider eller öl men det fanns liiite smak av öl i den, men mest smak av cider.. Blir fint i sommar ;) Good shit ;) Alltså det är så mysigt här ute på landet när sommaren kommer! Luften är helt grym, fåglarna kvittrar, doften av nyklippt gräs och ljudet av plaskande ungar i poolen hos grannen. Grillen tänds, middag kan ätas ute, det är helt jävla underbart! Älskar känslan! Måste upplevas för att förstås.. Man blir tillfreds i hela kroppen. Och knoppen.. Jag vet, katten igen, men hon är min lilla älskling så jag måste ha med henne. Hopplös.. Nu ska jag försöka komma på vad fan man ska äta ikväll.. Jag och Micke är inte överens i frågan.. Skönt att inte ha värre problem än så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar