fredag 14 maj 2010

Fin besök x2

Fick besök i onsdags av min kollega och vän Yanina och hennes plutt Leah, som fyller 1 i juni. Helt underbar är hon! Det var skit mysigt att få besök här ute i buchen. Fick kramar och mös som tusan :) Känns så mysigt när ett litet barn godkänner en! Fick lite strumpor och nappar av dom också, tack för det! Ni är så fina! Var hos Mickes mormor och hälsade på igår då hon fyllde år i onsdags. Fy fan va mycket sötsaker man stoppade i sig! Bläää.. Det var ju gott när man satt där men mådde fan dåligt hela dagen sen! Sen kom fin besök nr 2, Martina kom och sa hej. Hon va ju så sjukt fräsch efter 2 veckor i Thailand! Brun, nytatuerad och fin som tusan! Fick en JÄTTE FIN liten outfit till bebis! Helt underbart söt! Och jag fick ett par sandaler som jag hoppas kommer kunna ha i sommar om jag inte sväller upp till ett fetto.. Tack älskade Martina för det fina presenterna! Love you! Fina va!? Hade lite halsbränna inatt igen när jag vaknade :( Tog en losec snabbt som ögat, det har hjälpt alla gånger hittills men, känner lite grann nu :( Det är ju så vidrigt! Försvinn försvinn snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar