tisdag 13 april 2010

Bullbak och annat hemma stök..

Jahapp, det var denna dag det.. Sov ända till 11! Skönt som tusan måste jag säga. Åkte en sväng till Ekerö och handlade lite och gick in på banken och sa hej till Patrik. Det är så skönt att köra på dessa landsvägar när dom är nysopade och musiken på högsta volym! Kommer inte denna bebis gilla musik så är det mycket konstigt ;) Sen var det hem och baka bullar. Fick typ sammandragningar av att kavla ut degen, haha, men goda blev dom, fina vet jag inte. Vad tycks? Blev helt slut efter det så jag satte mig en stund på altan och chilla i solen med en kaffe när bullarna jäste och tvätten var hängd. Är det inte nåt helt underbart med att hänga tvätt utomhus?? Gillar det starkt! Min kära granne kom förbi och snacka lite, även hon var skit sugen på att besöka frissan.. Spännande att se vad hon hittar på! Så, det verkar inte bara vara jag som ruttnat på spegelbilden.. Deklarerade också, skönt att ha det gjort. En ganska produktiv dag måste jag säga.. Underbart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar