måndag 26 april 2010

Våran 5-årsdag och sol!

Fan va nice det är att sluta 11! Kom hem idag, lagade lunch, sen ut på altan och lapa sol :) Så jäkla nice! Brukar sitta i hörnet nu när det inte är tvärvarmt för det är lite mera lä där. Men så fort det kommer lite moln så blir det kallt som tusan. Hann sitta i 2 timmar tror jag iaf! Mitt hörn Skvaller, vatten, en glass och mobilen, Im all set! Nemi smyger runt.. Fick besök på tomten :) I bilen på väg hem när jag pratade med Micke så slog det mig, VI FIRAR JU 5 ÅR IDAG! Shit vad tiden gå alltså! Helt underbara år har det varit med honom vid min sida. Älskar honom så sjukt mycket och han gör mig till den lyckligaste jag kan vara! Trodde inte att man kunde vara så här kär efter 5 år, har inte haft ett så långt förhållande innan men trodde inte det iaf. Hoppas kärleken håller i sig i 100 år till! Vill aldrig vara utan díg baby! Love love love love! Tror jag har en dansare i magen! Sen i fredags natt har hon rört sig som aldrig förr! Det kittlar och sparkar och hickas och pickas. Tror det är hicka iaf. Hur känns det när bebisaen hickar? Har känt ett par gånger att det typ "pickar" med jämna mellanrum, ganska tätt. Vad tror ni? Kan det vara hicka? Till sist måste jag avreagera mig på dumma kunder! Tycker det är så jävla oartigt och otrevligt att inte säga hej när man kommer till kassan! Och viceverca så klart! Får man ett hej så säg hej tillbaka för ända in i helvete! Det är verkligen inte svårt och mötet mellan människor blir så mycket trevligare! Tänk på det gott folk! Dom visdomsorden får avsluta dagen bloggande ;) Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar