fredag 9 april 2010

Mera bebis prylar!

Herregud vilken tur jag har! Min gamle vän Helena frågade om jag behövde några bebis saker, och, ja det behövde jag ju. Så idag åkte jag till Sollentuna där hon håller hus numer och fikade och FYNDADE! Shit va grejer jag fick! * Bilbarnstol * 2 babygym * Babysitter * Bärsele * Vagga * Gunga (sån man sätter i dörren, vet ej vad den kallas egentligen..) * Kläder Nu är det inte mycket kvar vi behöver :) Känns riktigt skönt! Här är pics på mina fynd! Nemi godkände vaggan direkt! På vägen hem hoppade jag in på Willy och handlade lite, blev helt överlycklig när jag såg att påskäggen som jag trånat efter sen långt innan påsk men vart för snål för att köpa kostade nu 15:- Och igår höll jag på att kollapsa av sötsug! Så, två ägg ner i korgen och kvällen är räddad! Efterlängtade ägg!! Nu blir det mys i soffan, och godis såklart!! Kram på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar