tisdag 6 april 2010

Världen är liten asså..

Kommer till jobbet idag, sitter ett mail på whiteboarden i lunchrummet ang en tjej som kommit in till en del butiker och försökt retunera varor utan kvitto och dragit den ena historien efter den andra om varför kvittona inte finns och att det är sååå synd om henne och bla bla bla.. Hennes namn och adress står också i mailet. Sen står det att hennes man eller pojkvän brukar stå i butiken och har uppträtt våldsamt, nåt i den stilen stog det, iaf, pratade på eftermiddagen med en gammal vän då vi kom in på hennes ex och hans tjej, min kompis säger hans nuvarande tjejs namn och det är hon! Dom två har bott på adressen som angavs i flera år, därav vet vi med säkerhet att det är dóm det handlar om! Vi fattar ju varför dom försöker få pengar på det sättet, dom (speciellt inte han) har inte levt det problemfriaste livet.. Synd bara att dom aldrig skärper sig och tar tag i livet. Plus att dom har ett barn.. Ja ni, världen är liten asså.. Annars så har dagen varit pretty good.. Får bara så satans ont i bäckenet av arbetet mitt :( INTE KUL! Hoppas jag får träffa Geli snart och hennes bebis, då jag också ska få överta hennes gravidbälte eller vad fan det heter.. Va hos tandläkaren också, INGA HÅL! För tredje året i rad, känner mig så duktig! Och sist men inte minst: idag är det tre månader kvar!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar