söndag 11 april 2010

Vilken vårdag!

Ojojoj, vilken underbar dag jag har haft! Fast jag har städat och donat hela dan så har den varit jätte skön! Fick hela huset städat, det tog ganska lång tid då jag inte kan röra mig så smidigt men jag fick det gjort iaf! Trodde jag skulle få galet ont av alla rörelser men jag hade på mig bältet som jag fick av Geli hela dan och jag tror verkligen den hjälpte! Tack igen Peli! Mícke tvättade bilar och böt däck, en mycket effektiv dag hos Sandberg/Strandell! Var en sväng till Stenhammra också och kollade in ett nytt gym som Micke är sugen på. Fyy faaan va sugen jag blev på att träna!! Känna musklerna svida och svetten rinna.. Snart så.. Ska bara bli dubbelt så stor först.. Suck.. FöreEfter Trodde verkligen inte att snön skulle försvinna så snabbt! Hade ju räknat med översvämningar och vattenskador på huset.. Nästan allt är borta från tomten nu! Har aldrig blivit så glad av att se en gräs! För nån månad senNu! Är det någon som missat att AIK spelade en ganska viktig match idag?? Nej, jag trodde inte det.. Mickes pappa kom hit och käka middag och kollade matchen, passade på att baka en kladdkaka också nu när vi fick middagsgäster :) Jag blev liite liite på AIKs sida måste jag erkänna.. Det var ju typ verkligen vinna eller försvinna, så det var väl roligt för dom att det gick vägen till slut. Grattis! God kladdkaka! Glada grabbar! Nu blir det soffan resten av kvällen, och herregud va vi förtjänar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar