måndag 5 april 2010

Fucking jävla skit!

Asså vad är detta för skit?! Allt jag skrev om igår backfired like hell! 1: Jag skrev om vår och sol och bla bla bla, vaknade av att Micke säger: det är helt vitt ute. Men god morgon baby liksom! Kollar ut och blir den bittraste människan i Sverige känns det som! 2: Ville ha tips på nån bra kräm mot bristningar.. GLÖM DET! Stod och smörjde in magen igår i badrummet och vad skådar mina blå? Jo, bristningar på båda sidor av magen! Fan va fint.. Mer kommer det väl bli. :´´( Älskar detta knyte jag har i magen, rörelserna och allt annat tecken på att det finns en lite bebis där inne som mår bra. Men allt andra kan ju dra åt hell.. Pratade med min älskade Emilia lite på fejjan, fick genast en ljusare syn på livet.. Vad hade man gjort utan dessa underbara vänner som ska agera mostrar åt Pluttan sen! Jag älskar er såååå mycket! Fick ett sms av Linda inatt också att hon e hemma igen :) Kanske finns det inget dåligt som inte har nåt gott med sig.. Älskar er tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar