fredag 2 april 2010

Förbannat trött kl 04:42

OK! Gick och la mig kl 00:20, kl är nu 04:42, tre basröster sitter i köket och gaggar.. Vet inte vad det är med män men varför måste dom prata så jävla högt??!! Sen ska ju den ena överrösta den andra och därmed har vi ett jävla liv i köket,och, jag försöker sova men i helvete heller.. Frågade om dom var tvugna att skrika till varandra när dom sitter så nära, vet inte varför dom svarade nej för uppenbarligen så behöver dom ju det.. En annan grej som stör mig fett är att alla måste prata om min graviditet heeeela tiden.. Fattar ju att det är av välmening och det var jätte roligt i början men det räcker nu.. Är såå trött på frasen "vänta bara, det blir ännu värre" eller "snart kommer du känna si eller så"!! Kan folk bara haja att alla graviditeter är olika och att alla får göra som dom vill.. Inget är väl rätt eller fel, huvudsaken är väl att man gör det som känns bäst..? Eller? Känns som att man ska vara helt dum bara för att det är ens första.. Har börjat få en jävla massa sammandragningar också,är det ok att ha det nu eller är det nån som tycker att det är för tidigt för det me???!!! Hoppas att den där lilla festen köket är över snart så jag kan få sova! Ser verkligen fram emot att få en öl/whiskey stinkande man brevid mig snart.. Aja, huvudsaken är att det blir fucking tyst i huset!!! Nog med agg för denna natt, eller ja, morgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar