måndag 12 april 2010

Skit p-bot och makeover sugen!

Var inne på jobbet några timmar idag och donade lite, pallade inte köra ner i garaget för det är en helvetesbacke man måste ta sig uppför när man parkerat, så jag ställde mig på gatan utanför där det fanns en plats. Jomen tamigfan så får jag en p-bot! Längst upp på gatan står det en skylt att man inte får parkera där mellan 11-14. Men kan ni skylta på fler ställen tack!(gatan är ganska lång) Fan va surt alltså! Någon som vill ha?? Åkte hem sen och sov en stund.. Va så jävla irriterad! Alltså jag är såååå sugen på att träna och svettas! Tror ni jag kommer vara det sen när det gäller..? Nej, det tror inte jag heller! Vill göra om nåt med mig själv. Då är det ju oftast håret som blir lidande. Blir nog mer sugen på det när jag inte kan banta, då vill man liksom göra nåt annat. Har funderat på att klippa lugg igen. Och det blir nog så.. Kommer nog inte ha råd med frissan för att slinga (jag vill bli ljusare nu till sommaren) så en lugg kanske mättar suget en liten stund.. Pratade med min kära Linda om det (som är frisör) och hon kunde hjälpa mig! Thanks Darling!! Kollar ni på Håkans bar? Alltså vad är det för skit? Hade ganska höga förväntningar på det programet faktiskt, men ack va besviken jag skulle bli! Tycker Håkan är ganska underhållande med sitt lite halvblåsta jag och sin virrighet. Trodde han skulle ner dit och leta upp någon hydda själv och öppna en bar, men han blev ju tilldelad allt. Och han Oliver som ska vara nån nattklubbspimp är ju sååå irriterande. Vilken pajas alltså! Tror han är the man of the world eller nåt.. Tycker INTE om! Och personalen sen då.. Jesus! Nej, ge Håkan nåt bättre att jobba med!

2 kommentarer:

  1. En liten fundering bara... Om du hade tagit backhelvetet så hade du slippit skit p-boten plus att du hade fått svettats lite som du skriver att du så gärna ville. Alltså, som ett kinderägg, 3 önskningar i en:) Grattis till graviditeten. /Anna

    SvaraRadera
  2. Tack Anna! Tror du inte att jag blev lite irriterad på mig själv att jag inte åkte ner i garaget och gick upp i backhelvetet! Jorå.. Men tänkte då när jag parkerade att jag skulle slippa smärtan i bäckenet som kommer när jag går i backhelvetet. Men men, nu är den betald och glömd :) Ha det bra!

    SvaraRadera