torsdag 22 april 2010

V 30 baby! :)

Åh ännu en torsdag! I like I like! V 30 nu, jipiiieee! Sov riktigt bra inatt också. Vaknade inte en enda gång och halsbrännan är som bortblåst! Losec is the shit! Tog bara en enda i tisdags och har inte haft några besvär sen dess. Hade en jätte mysig kväll igår med min älskade fästman så bloggandet fick utgå.. Fejjan också tror jag minsann! Det är ju otroligt ;) Kollade på Solstorm, den var fan bra tycker jag. Tänk att det där typ sker i verkligheten, kolla bara på Knutby, hemskt skrämmande! Fattar inte hur man kan bli så hjärntvättad..? (ni som inte har sett den filmen handlar om ett sekt mord..) Har kommit fram till att min sista arbetsdag blir den 6/5. Deltid fram tills dess. Sweet. Har bara varit så jävla lat när jag kommit hem runt 12 nu. Lagat lunch å lagt mig på soffan, slummrat in en stund. Sen dags att laga middag. Sen sova igen typ. Haha, spännande vardag va! Men idag har jag fixat och donat lite, känns bra att inte bara slöa. Har fått en del grejer gjorda som ska ha fixats hela veckan.. Kollade upp profylaxkurs också, men hej och hå va dyrt det var! Minst 1600:-! Det har inte vi råd med.. Tråkigt för jag hade verkligen velat gå. Men men.. Vad är en bal på slottet ;) Nu ska jag vara lite mera duktig sen tar jag nog en powernap iaf! Jag är ju gravid och förtjänar en lur då och då.. Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar