tisdag 20 april 2010

Ooooh vilken halsbränna!

My GOD vilken fasansfull halsbränna jag har fått! Har aldrig kännt på maken! Fick några tuggtabletter av Mia igår dom hjälpte en stund. Men jag vaknade inatt av att magsyran sved i halsen. Eeuuu, hemskt! Var tvungen att gå upp och spy! Sen tuggade jag i mig den sista tabletten och slockna igen.. Galet trött i morse dock, gick upp 5 min innan jag skulle åka! Yalla yalla liksom.. Väl framme på jobbet rullade allt på. Även halsbrännan rullade på.. Åkte till apoteket efter worket och köpte piller mot brännan, skulle tas en om dan, skönt att slippa tugga osmakliga tabletter. Dom har hjälpt hitills, hoppas på en skön nattsömn ockå! Can u help me?? Kom hem, käkade lunch satte på Pretty woman då det inte visas något roligt på tvn och somnade sen. Skönt som tusan! Vaknade sen och var som vanligt nuförtiden sugen på piggelin. Kan det vara en liten craving? Vilken tur att jag köpte med mig ett par stycken från jobbet! Det är såå gott! Det är hemskt när suget sätter in och man inte har skiten hemma! Har inte haft någon specifikt craving än så länge, har bara varit sugen på typ allt! Mmmmm! Nu ska jag kaga middag till mig och min tränande man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar