söndag 25 april 2010

Möhippedags för våran kära Emilia!

Så, då var det äntligen dags för Emilias möhippa! Jag åkte till Linda i fredags och förberedde champangefrukost, och mös! Vi skulle kidnappa Empo på lördagsmorgonen då hon trodde hon skulle till jobbet. Vi åkte till Islandstorget för att överraska henne innan hon skulle kliva på bussen. Jag och Linda stpr och väntar och väntar, tunnelbana efter tunnelbana kommer. Då ser jag Emilia stå och kolla på oss från busshållsplatsen, då har hon gått hemifrån till Islandstorget!! Hon brukar ta tuben, men såklart inte denna morgon.. Aja, misslyckat men vi springer fram iaf och sätter på henne halsduk för ögonen, hihihi! Sen åkte vi till Lillsjön i bromma och åt en lätt frulle. Grymt väder så det blev jätte mysigt! Efter det åkte vi till Empos mamma där hennes systar väntade och en underbar brunch! Så jäkla gott. Sen bar det av till Älvsjö där det skulle ridas tjur och sumobrottas. Bullriden var kanon, men sen när det skulle sumobrottas så upptäckte vi att det var två fotbollsdräkter (??) sumodräkterna var trasiga sa dom, men informera då liksom, inte helt ok! Men roligt var det iaf! Jag var ju inte med på detta som ni kanske förstår men det verkade och såg riktigt roligt ut! Efter det var Emilia och säkert dom andra också helt slut så hem till Nina åkte vi där det bjöds på drinkar och tilltugg! Blev inte alls gråtfärdig när det serverades cosmopolitans :( Men jag fick lite tranbärsjuice åtminstånde ;) Hahaha.. Sen åkte jag hem för jag var helt slut, hade sovit som en kratta på natten.. Tjejerna piffade till sig och åkte in till stan där dom skulle äta middag och sjunga karaoke! Dom verkar haft jätte roligt! Mycket bra. Jag somnade kl 21 och sov till 11 i morse! Tänkte jag skulle sola men då kommer ju alla moln i hela världen och lägger sig på himlen så det blev soffan istället. Lite pics från gårdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar