söndag 4 april 2010

Vår, vår, vår!

ÄNTLIGEN kan man känna våren! Tyckte det var svårt att känna vår feelingen med all snö för några dagar sen, men fan vad det smälter fort! Helt fantastiskt! Var ju hos svärmor igår och åt påsklunch. Mycket gott.. Efter det blev det fika på altan, kunde sitta i linne! Wehoo! Mina snygga svägerskor i solen Alltså jag håller på att smörja sönder magen! Vill ju försöka undvika bristningar men nu torkar jag ut istället.. Smörjde med babyolja förut men då börjar det klia, nu har jag nån olivkräm men den verkar ju inte heller va nån hit.. Någon som har ett bra förslag?? Som inte kostar en förmögenhet.. Fick ett erbjudande av min kollega, hon kunde ta min måndag.. Det är ju dubbelt pröjs, men fan, det är ju så mysigt att vara hemma när Micke är ledig också! Så, varsågod Camilla! Micke är hos grannen nu och kollar hockey så jag ska nog vila en stund nu innan det blir tacokväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar