onsdag 14 april 2010

Lovley sunshine!

Ännu en fantastisk solig dag :) Så jävla härligt! Var uppe hos grannen och fikade idag, dom har ett ställe på tomten där det är totalt vindstilla. Satt där idag och det kändes verkligen som sommar. So sweet! Skulle sen vara duktig och rengöra vinterdäcken som Micke böt i helgen, det skulle jag inte ha gjort! Satan va ont jag fick! Mannen fick rycka in med massage. Om jag ska bära detta barn får han massera när jag lider. Inte mer än rättvist, eller hur? Nu är det fotboll på tv och Micke och grannen är på plats i köket, jag har bäddat ner mig i soffan och kollar på gamla godingen Dirty Dancing.. Tröttnar man någonsin på den? Nej, jag tror inte det.. Imorgon ska jag ÄNTLIGEN träffa min älskade vän Martina! Det var alldeles för länge sen! Hon drar till Thailand i helgen så jag måste få en dos av henne innan! Ska bli sååå mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar