torsdag 8 april 2010

Gravid besvär och underbar bebis..

Jag har insett och känt att det inte funkar att jobba längre! Skit tråkigt, men jag får så jäääävla ont! Foglossning.. Trodde inte att det skulle bli så illa, jag gör ju så lite som möjligt redan.. Fick en läkartid om en vecka, hoppas att hon förstår hur jäkligt det är! Man vet ju aldrig.. Det är tur att chefen är förstående iaf! Var hos Geli och spanade in lilla Alina! Asså guuud vilken söt tjej! Jag är kär! Tog massa bilder, trodde hon skulle vakna av blixten men hon var däckad! Så söt så söt! Bästa Geli hade gjort iordning en liten gravidlåda till mig! Så snäll och omtänksam min gamla partner in crime! Den innehöll massa bra saker som kan komma att behövas! Alla borde ha en Geli när dom är gravida! Gravid låda! Den innehöll: 2 små söta bodys 1 alkoholfri öl 1 karta alvedon 1G 1 napp 1 ammningsarmband 1 påse hallonbladste 1 nässpray saltlösning 1 förberedelseolja 3 paket bindor 1 bälte för magen Tycker det var en sååå bra present! Uppskattas verkligen Plican! Tusen tack! Här är lite bilder på sötaste Alina! a>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar