måndag 19 april 2010

Lite jobb och lite bebis träff.

Fan va skönt det är att komma hem till mitt lilla hus! Ibland känns det som om man kör och kör och kör och kör och så kör man lite till och till slut är man hemma, men det är totally worth it! Så jävla lungt och skönt! Myyyys :) Jobbade halva dagen idag. Skönt som tusan! Roligt att träffa kollegorna och en del kunder. Den andra delen kan gå å dra nåt gammalt över sig. När jag slutade kl 11 möttes jag upp av några andra kollegor som är mammalediga, Yanina och Mia. Yaninas plutt Leah är 10 månader och Mias plutt Linn är 3, snart 4 månader. (har tyvärr inga bilder på Pluttarna) Och så jag som har Plutt i magen.. Kändes lite absurt att gå mellan två barnvagnar med en bebis mage. Snacka om att det smittar ;) Jätte trevligt var det iaf! Satt på ett fik i flera timmar och snacka. Jag och Yanina på kickoff 08 Jag och Mia på samma kickoff Eftersom jag vet att Yanina läser denna blogg så måste jag ju lägga upp den här! Prutt fulla på efterfest hos Yanina samma natt som kickoffen ;) Kärlek Yanina! Har förkväll på tvn här hemma, idol Erik sitter i deras fåtölj, asså har han typ sveriges största huvud eller??!!! Har ett litet ansikte men hela huvudet är ju helt enormt! Got damn it! Och allt det där håret på. Jesus! Ha en trevlig kväll gott folk! Peace!

2 kommentarer:

  1. Asså fy f-n. Dagens skratt, verkligen! Underbar fika.Ser fram emot då vi alla tre går på rad med barnvagnar ;). Kram!

    SvaraRadera